Friday, November 20, 2009

cum am fost TIPTILi in Iron City

Ehe... dans dans dans* si la Iron City :) Eu as zice despre aseara ca: Am I "Good or stupid", "Spune-mi", crezi ca esti "Safe from harm" cand te "Express Yourself" - "In a manner of speaking" - atunci cand "Cade Luna" si vrei sa intelegi cum e your "ConfIden(ce)tity"? Ha? Raspundeti voi la intrebarea asta ... :) Daca ati fost aseara, stiti despre ce vorbesc si sunteti foarte aproape de raspuns, sau poate l-ati aflat deja, daca n-ati fost aseara trebuie sa veniti cu prima ocazie, sunt multe lucruri de desoperit. Multumim frumos celor care au fost prezenti si s-au distrat cu noi pe ritmuri TIPTIL, a fost foarte dragut, speram ca v-am pastrat conectati la energia noastra :) ...si va mai asteptam cu toate cele 10 brate ale noastre deschise si cu zambetul pe buze (stiti voi, ca-n emoticonul de hug de pe yahoo, hihihi).
________________________
*vezi Haruki Murakami - Dans, dans, dans (<-- super cartea! asta-i un fel de nota de subsol, da? - n.r.) :))

No comments:

Post a Comment