Monday, June 28, 2010

Reluam de unde-am ramas

... adica din El Primer Comandante :) un mic "review": in luna mai TipTiL a colindat, daca putem zice asta si vara :) cateva locuri in Bucuresti intr-un "mini-turneu" sustinut de voi, dragii nostri. La inceputul lui iunie am avut un eveniment mai special, am cantat in trei :) voci la El Primer Comandante. Iulia a predat stafeta Adinei, noua solista TiPtiL. Asa ca, acum Adina trebuie sa ia stafeta, s-o invarta, s-o suceasca pe toate partile, sa faca cateva jonglerii si sa purcedem mai departe in parcursul nostru creativ si "exprimatic" :D Prin urmare (grecii navigau pe mare), ne adunam din nou in El Primer comandante la exact 4 saptamani de la ultima cantare, sa facem ce-am zis mai sus cu stacheta. Vineri, 2 iulie a. c., El Comandante TiPtiL (se) joaca a voie buna. Ora 23:00 ca e vara si e rost de petrecere. Spuuuuuuuneeeee-mi, vii? :P

No comments:

Post a Comment