Tuesday, March 1, 2011

La 40 de ani, Club A serbează TiPtiL



La un an şi jumătate de la înfiinţare, trupa TiPtiL se bucură să facă parte dintre cei ce sărbătoresc aniversarea celui mai vechi club din România.

La 40 de ani de Club A, de ziua celor 40 de mucenici, TiPtiL va aduce petrecerea jazzaggaefunkdancefun, iar toţi cei party-people sunt aşteptaţi să o consume.

“Am facut cunoştinţă cu Club A în 2001, în primul an de facultate şi am continuat să-mi petrec noptile pe acolo (marţea şi miercurea erau preferatele mele) ani de-a rândul, pentru că atmosfera era prietenoasă şi oamenii veseli şi simpatici. Nu de puţine ori s-a întâmplat să plec de acolo dimineaţă, la închidere, cu primul 601 către Regie, nerăbdătoare să mă întorc peste câteva ore. Chiar dacă am mers la concert, la dans, la vreo lansare de carte sau la teatru, de fiecare dată m-am simţit în Club A ca acasă - pentru mine ramâne un loc de exprimare a libertaţii şi sincerităţii şi sunt onorată că am ocazia să cânt pe scena aia mică unde au cântat atâţia oameni mari şi unde au dansat atâtea mii de picioare.” spune Raluca Staicu, inconfundabila amprentă vocală TiPtiL.

TiPtiL înseamnă: Raluca Staicu (voce), Adina Dură (voce), Bujor Stoicovici (chitară bas, contrabas), Ciprian Moisescu (tobe) şi Creţu (chitară). Toti cinci te aşteaptă să petreaci o seară incendiară într-o combinaţie explozivă.

In deschiderea concertului va evolua trupa Ulise.

No comments:

Post a Comment