Monday, March 28, 2011

TiPtiL si Cluj :)


Cum a fost la Cluj? Ei bine... a fost foaaarte bine! :) Binenteles, excursia nu a fost lipsita de peripetii, dar le-am ingurgitat si savurat, atat peripetiile cat si numeroasele opriri la cafea pe drum - notabile cele de la Sibiu, atat la dus cat si la intors - unde ne-am bucurat de o adiere de vant, o inghetata si o priveliste minunata in centrul vechi. Am fost raciti destul de rau: Cretu ardea precum piesa de la Parazitii unde canta el la chitara, Bujor era cu medicamente in toate buzunarele, iar eu cu gatul in piuneze - noroc de Adina si Laurentze c-au mentinut aerul sanatos si ni l-au insuflat si noua :) Cand am urcat pe scena, insa, am uitat cu totii de tot si de toate si-am cantat si dansat jazzaggedancefun-ul nostru drag, cel mai bun medicament impotriva racelii, zau! Am cantat prima seara la club Diesel, destul de tarziu in noapte, dar cu succes, iar a doua seara la Casa de Cultura a Studentilor, pe o scena maaaare-mare, de care ne-am bucurat din plin. Am dansat-o-n lung si-n lat si nu singuri, am avut ajutor si din public :) exemplificam cu fotografii mai jos. (sursa:www.flipflop.ro) Dar pana sa vedeti fotografiile, va mai povestesc un pic despre cat de frumos a fost frumos la Cluj, cum ne-am plimbat la pas prin centru, cum am dansat in unul (de fapt in mai multe) din barurile locului pana la 5 dimineata, cum ne-am facut prieteni clujeni si cum ne-am cunoscut cu muzicienii de la Club Des Belugas. Ehehe... a fost frumos :) Si hai sa vina si pozele, nu?

1 comment: