Tuesday, June 14, 2011

Iar a fost tare la Cluj

Tocmai ce ne-am întors de la Cluj, ne-am odihnit un pic şi am şi început să regretăm că totul a fost aşa de scurt şi să ne dorim o nouă expediţie în inima Transilvaniei.
Să vă spun cum a fost?
Minunat.
Ne-am distrat şi ne-am bucurat alături de toţi cei prezenţi la TiFF şi la tot ce implică acest mare festival. Am întâlnit oameni frumosi (mulţi dintre ei, chiar daca veniţi din Bucureşti, parcă şi-au pierdut încrâncenarea pe drumul cel lung al Clujului), am întâlnit prieteni mulţi, taximetrişti cel puţin năstruşnici, femei frumoase, badigarzi cu cei mai umflaţi muşchi din câţi am văzut, ospitalitate, profesionalism şi o crema de busuioc fantastică la Napoca 15, servire execrabila la Cat house (am aşteptat 185 minute să vină mâncarea), aceeaşi atmosferă plăcută la Le General (era şi Gliga acolo, bineînţeles) şi acelaşi impecabil Diesel Club.
Din păcate, n-am ajuns la niciun film, dar n-am ratat nici o petrecere (doar de aceea eram acolo:).
Despre ce s-a întâmplat pe la petreceri şi pe la concertele TiPtiL din weekend de la TiFF, va recomand site-ul prietenilor noştri de la Flip Flop sau, de ce nu, site-ul oficial TiFF.
Pe scurt, a fost excelent!

No comments:

Post a Comment