Wednesday, July 6, 2011

Inca un uichend muzical, voios si TiPTiLos

Heheeee, sfarsitul saptamanii trecute a fost special pentru noi, TiPtiL, a fost un week-end plin de muzica si dans; B'estFest'ul ne-a tinut activi in Bucuresti iar Jamiroquai la mare. Vineri am fost foaaaarte placut impresionata de concertul celor de la Skunk Anansie! A fost un show de zile mari si s-a impartit energie pentru cel putin o saptamana :) Skin este incredibila! a cantat fara cusur, a dansat incontinuu si s-a aruncat in bratele publicului firesc si fara echivoc :) mi-a placut muuuuuuuuult! :D Sambata, mult-asteptatii Jamiroquai m-au fermecat cu vibratiile frumoase ce-au patruns undeva adaaaaanc cu rezonante permanente. Pacat ca m-am bucurat cu adevarat de muzica abia spre sfarsitul concertului cand s-a mai reglat sunetul... dar nu ma plang, ma bucur ca am facut parte din mutimea de "receptori" ai unor senzatii atat de frumoase :) Duminica a venit si momentul nostru sa dam ce-am avut mai bun in noi :) pe scena Viitorilor Eroi la B'estFest. Ne-am TiPtiLit cat am putut de bine in conditiile date, ne-am lasat in voia muzicii si a starii de voie buna, am cantat Ideea, Hai, Express yourself, Spune-mi, Cu capu'n nori, Imaginea ta, Good or stupid si Confidentity. Ne-am bucurat de scena primitoare si ne-am simtit in largul nostru, mai ales ca am avut in public prieteni dragi dar si persoane care ne-au vazut pentru prima data si care ne-au raspuns frumos la frumosul pe care noi am incercat sa-l oferim. Printre aceste persoane se numara si domnul Ivan Patzaichin alaturi de sotia dumnealui, fapt care ne-a dovedit inca o data ca publicul nostru e format din oameni speciali. Eu am facut si o mica acrobatie (hihi!), o sa va arat in foto :) pentru ca m-am simtit in largul meu si am lasat voia buna sa faca ce vrea ea :). Ca o concluzie, as zice ca au fost 3 zile speciale pe care nu le vom uita curand (avem si marturii in imagini – astasez cateva). Speram ca si voua v-a placut la fel de mult muzica si ati trait intens starea de bine pe care aceasta ne-o induce. Va asteptam sa ne urmariti tiptil-tiptil, sa reluam povestea la urmatorul concert. Pana atunci, TiPtiLiti-va la maxim! :)

No comments:

Post a Comment