Saturday, March 24, 2012

TiPtiL merge mai departe

Nu sunt obişnuit să fac recenzii propriilor concerte, pentru că nu cred că pot fi 100% obiectiv. Cu toate astea, am ales să o fac şi tocmai pe blogul TiPtiL, aşa că voi fi liber să va povestesc o seară minunată.
Încă de la prânz, problema rezervărilor şi a meselor începea să devină una spinoasă. Pentru cine nu ştie, Garage Club & Lounge (fost Garage Hall) este un loc cochet, mic, dar destul de versatil să poată găzdui, la nevoie, mai multă lume. Este o cafenea elegantă pe timpul zilei, iar o senzaţie excepţională vine de la cupola cilindrică a acoperişului ce culisează şi transformă locul într-o splendidă terasă.
La ora convenită, în club era cam tot ce cerusem prin riderul tehnic. Aşa că ne-am apucat de probele tehnice. La un moment dat apare Andra şi se interesează de posibilitatea rezervării unei mese de douăzeci şi a uneia de opt persoane. Din momentul acela mi-a fost clar că va fi un sold-out şi, coroborat cu rezultatul soundcheck-ului, un concert frumos.
Ora oficială era 20:00, dar, în tradiţia concertelor de club, ea este una orientativă. Noi urma să începem după 21:00, aşa că, la 20:20 am plecat agale de acasă, optând pentru troleibuz şi un pic de plimbare pentru a-mi mai risipi din emoţii. Trebuie să recunosc că am avut ceva emoţii. Era prima cântare fără Raluca şi, totodată, prima cu Emilia.
La ora 21:30, când Creţu a început "Ideea", clubul era plin. Încă de la primele acorduri încurajările publicului ne-au făcut să ne simţim iubiţi, iar fetele au urcat pe scenă cu multă încredere. Cei mai împătimiţi fani au ieşit imediat la dans pe primele două piese, "Ideea" şi "Capu-n nori".
La un moment dat, a sosit în club şi Raluca, pentru prima dată în public la un concert TiPtiL. A fost imediat reperată şi, în aplauzele tuturor, a urcat pe scenă pentru câteva refrene la "Imaginea ta".
Prima repriză s-a încheiat cu "Back It Up" şi lumea în picioare, la dans.
Partea a doua a urmat cursul ascendent al petrecerii, iar publicul a cântat în cor "Spune-mi", a dansat "Hai" şi "Good or Stupid" şi a strigat "Rea, fii, reaa, fii reaaaaa" la "Confidentity".

 Concertul a fost un real succes, iar fetele, noua echipă, Andra şi Emilia se simt minunat împreună. Emilia a avut un debut fulminant, iar prestaţia ei a fost răsplătită cu aplauze, dar şi cu multe flori.





Am mai rămas în club ceva vreme să savurez concertul, în ciuda muzicii total nepotrivite pe care DJ-ul locului a pus-o şi foarte tare în boxe (dacă se întreabă patronii cluburilor de ce pleacă lumea imediat după concerte, le spun că unul dintre răspunsuri se găseşte în playlist-ul din computer).
M-am bucurat de o seară reuşită, dar mai mult, de faptul ca TiPtiL îşi continuă frumos drumul.



(foto: Petre Cojocea)

No comments:

Post a Comment